Zomer is toch LINKs persoonlijke favoriete seizoen. Voor de business niet het meest gemakkelijke seizoen. De tijden zijn intussen veranderd, verbeterd. We worden met regelmaat met positieve berichten om de oren geslingerd. De consumentenverkopen zijn aangetrokken de laatste maanden en het consumentenvertrouwen ook. Godzijdank worden er weer kleding en schoenen verkocht, maar we hebben wel wat in te halen. Het modebeeld verandert ook, er is meer ruimte voor fun, voor creativiteit. Bijvoorbeeld in de vorm van veel colourblocking volgend jaar zomer en voor de jongere consumenten zijn speelse, opvallende logo’s hot. Casualwear is terug en vervangt de sportswear die teveel sportswear is geweest de laatste tijd. Niet iedereen wil altijd in een sweat, hoodie en joggingbroek lopen!
Stijlvolle varianten gaan hun weg vinden naar de eindverbruiker en dat is de hoogste tijd. Meer klasse - het mag en moet.
In dit nummer lekker veel inspiratie in beeld en woord. Veel succes en een mooie zomer.